Forum myiPhone.com.pl : wszystkie tajemnice iPhone'a, iPada, iOS, Apple w Twoim zasięgu

Podstawowe pytania "zielonego"

Problemy z urządzeniami z iOS 10.x.x

Postprzez Preskaler Wt, 2 paź 2018, 09:28:36

Jako, że jest to mój pierwszy post na tym "Forum" chcę się przywitać, pozdrowić Wszystkich i napisać parę słów o sobie zanim przystąpię do pytań.
Witam Was gorąco i życzę dużo zdrowia oraz sukcesów i zadowolenia z eksploatacji wszelkich wyrobów Apple'a!
Jestem człowiekiem starej daty bo dźwigam na karku już ósmy krzyżyk ale zawsze starałem się być młodym duchem i w miarę swych możliwości, podążać za postępem technicznym. Niestety, nie znam j. angielskiego i z informatycznych zwrotów też niewiele. Bardzo więc proszę o odpowiedzi na miarę tłumaczenia czegoś Waszemu dziadkowi.
Mój syn uszczęśliwił mnie komputerem i iPhone'm 7. Cieszyłem się tym telefonem pół roku ale wypadł mi on i stłukł się wyświetlacz. Jako, że nie podlega taka naprawa gwarancji, więc oddałem go do serwisu. W serwisie naprawili mi go wymieniając stłuczony wyświetlacz i telefon odzyskał sprawność. Może kolory by≥y nieco cieplejsze ale poza tym był jak nowy. Telefon działał bez zarzutu przez kolejne 3 miesiące aż zaczął mnie prześladować wciąż pojawiający się monit o konieczności aktualizacji oprogramowania. Nacisnąłem klawisz "Aktualizuj" (sprawdzając uprzednio stan naładowania baterii) i po wygaśnięciu ekranu oraz pojawieniu się "nadgryzionego" oraz linijki ładowani, odstawiłem telefon. Po godzinie zajrzałem do niego a tam monit o wprowadzeniu kodu. Chcę to uczynić a tu
przyciski dotykowe wyłączone. Wszelkie próby nie przyniosły żadnej zmiany. Zaniosłem go do nie autoryzowanego serwisu (bo w moim grajdole innego nieb ma) i pan powiedział, że on nic nie poradzi. Zanim będę miał okazję skontaktować się z serwisem Apple (dojazd ok. 60 km) chciałem zadać pytania.
1. Czy jest ktoś kto może mi poradzić w samodzielnym zresetowaniu telefonu i doprowadzenie go do stanu użytkowego?
2. Czy autoryzowany serwis mi w tym pomoże?
Preskaler
 
Posty: 3
Dołączył(a): Wt, 2 paź 2018, 08:50:02
Mój: iPhone 7
iOS: 10
Jailbreak: Nie


Postprzez robertk572 Śr, 3 paź 2018, 16:57:01

Niech zgadnę: ekran wymieniałeś w nieautoryzowanym serwisie? Zgadza się? Stąd te jak piszesz-"kolory nieco cieplejsze". Po prostu został zainstalowany zamiennik ekranu, a nie oryginalny ekran od Apple. 3 miesiące-i przestał działać. To charakterystyczne dla nieoryginalnych części. Tego się niestety nie da naprawić we własnym zakresie. Czeka ciebie wizyta w autoryzowanym serwisie Apple. Ewentualnie możesz telefon wysłać kurierem. Są w PL serwisy które w ten sposób również prowadzą działalność.
 Telefon-iPhone SE iOS 10.3.3 SILVER 16 GB
 Komputer-HP G71-340US 17"
 Komputer-MacBook Pro 15.4"
 Telefon-iPhone 5 SILVER iOS 6.1.4 JB 16 GB
Avatar użytkownika
robertk572
 
Posty: 3664
Dołączył(a): So, 29 sie 2009, 16:06:13
Lokalizacja: NEW YORK
Mój: iPhone SE
iOS: 10.3.3
Jailbreak: Tak

Postprzez Preskaler Pt, 5 paź 2018, 08:20:30

Dzięki Robercie!
Tak pewnie było jak piszesz ale w serwisie nikt mi o tym nie powiedział (nie uprzedził). Nie wiem tylko czy teraz muszę zamontować ten rozbity, oryginalny wyświetlacz przed oddaniem sprzętu do serwisu autoryzowanego, czy wystarczy go wysłać z tym nieoryginalnym? Co z gwarancją, czy ją utracę? Oczywiście płacąc za rozbity, oryginalny wyświetlacz tylko chodzi mi o gwarancję pozostała na resztę podzespołów i soft. Jeśli bym wysłał z tym rozbitym to może w serwisie by się nie zorientowali, że była zamontowana podróba?
Preskaler
 
Posty: 3
Dołączył(a): Wt, 2 paź 2018, 08:50:02
Mój: iPhone 7
iOS: 10
Jailbreak: Nie

Postprzez robertk572 Pt, 5 paź 2018, 16:42:00

Dobrze rozumujesz-przed wysłaniem należy zamontować oryginalny ekran. W przeciwnym wypadku,
autoryzowany serwis jest wstanie odmówić wykonania usługi.
 Telefon-iPhone SE iOS 10.3.3 SILVER 16 GB
 Komputer-HP G71-340US 17"
 Komputer-MacBook Pro 15.4"
 Telefon-iPhone 5 SILVER iOS 6.1.4 JB 16 GB
Avatar użytkownika
robertk572
 
Posty: 3664
Dołączył(a): So, 29 sie 2009, 16:06:13
Lokalizacja: NEW YORK
Mój: iPhone SE
iOS: 10.3.3
Jailbreak: Tak

Postprzez viarus Śr, 10 paź 2018, 12:12:45

Konkurs, do wygrania Iphone 8. Zapraszam [urlhttp://bit.ly/konkurs_iphone8][/url]



Konkurs, do wygrania Iphone 8. Zapraszam http://bit.ly/konkurs_iphone8
viarus
 
Posty: 2
Dołączył(a): Śr, 10 paź 2018, 12:04:25
Mój: iPhone 4
iOS: 4.0
Jailbreak: Nie

Postprzez Preskaler Cz, 11 paź 2018, 09:50:24

Dzięki Robercie!
Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi ale wyjeżdżałem i nie miałem dostępu do internetu bo telefon uszkodzony. Tak zrobię jak napisałeś.
Preskaler
 
Posty: 3
Dołączył(a): Wt, 2 paź 2018, 08:50:02
Mój: iPhone 7
iOS: 10
Jailbreak: Nie

Postprzez wulkanos Pn, 22 paź 2018, 08:07:30

@robertk572 – co za bzdury pleciesz z tym nieautoryzowanym serwisem :) ja wymieniałem ekran w mojej siódemce i to z jakieś pół roku temu w nieautoryzowanym serwisie Magic Phone przy Galerii Wiatraczna w Warszawie i telefon chodzi jak marzenie. Nie ma żadnej różnicy w kolorach ani nic z tych rzeczy. Po prostu trzeba trafić na profesjonalny serwis i tyle :)
wulkanos
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pn, 22 paź 2018, 08:04:45
Mój: iPhone 7
iOS: 12.0.1
Jailbreak: Nie

Postprzez robertk572 Pn, 22 paź 2018, 18:40:48

@wulkanos.
To nie są bzdury, to są fakty oparte między innymi na moim własnym doświadczeniu z pewnym nieautoryzowanym serwisem. Doświadczeniu wielce negatywnym, po którym dałem sobie słowo ze te darmozjady nigdy więcej nie zarobią na mnie ani złamanego centa. Ale tez moja opinia jest oparta na tym o czym sie dowiedziałem od wielu innych użytkowników Apple iPhone. A moja konkluzja w powyższym temacie: tacy jak ty-to zdecydowana mniejszość, by nie powiedzieć-margines.
 Telefon-iPhone SE iOS 10.3.3 SILVER 16 GB
 Komputer-HP G71-340US 17"
 Komputer-MacBook Pro 15.4"
 Telefon-iPhone 5 SILVER iOS 6.1.4 JB 16 GB
Avatar użytkownika
robertk572
 
Posty: 3664
Dołączył(a): So, 29 sie 2009, 16:06:13
Lokalizacja: NEW YORK
Mój: iPhone SE
iOS: 10.3.3
Jailbreak: Tak

Dodaj do:  Wypowiedź dla Wykop  Wypowiedź dla Facebook  Wypowiedź dla Delicious  Wypowiedź dla Google  Wypowiedź dla Gwar  Wypowiedź dla Digg  Wypowiedź dla Wyczaj.to  Wypowiedź dla Technorati  Wypowiedź dla YahooMyWeb  Wypowiedź dla Furl  Wypowiedź dla Magnolia  Wypowiedź dla Reddit  Wypowiedź dla Simpy  Wypowiedź dla Slashdot

Powrót do iOS 10.x

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron