Forum myiPhone.com.pl : wszystkie tajemnice iPhone'a, iPada, iOS, Apple w Twoim zasięgu

Ipad Air - problem z internetem mobilnym.

Wszystko co związane z iPadem oprócz problemów z softem (osobny dział)

Postprzez Michał150054 Pt, 26 gru 2014, 18:10:17

Witam, posiadam Ipada Air zaktualizowanego do wersji 8.1.2 i ostatnimi czasy zauważyłem dosyć poważny problem. Otóż gdy chce włączyć internet mobilny to owszem w prawym górnym rogu ekranu pokazuje się logo T-mobile oraz zasięg ale internetu nie ma(żadna aplikacja oprócz Facetime nie działa) Wchodząc w ustawienia wszystko wydaje się być w porządku, lecz gdy wchodzę w zakładkę sieci komórkowych, to na dole gdzie jest lista wszystkich aplikacji korzystających z internetu, widoczny jest tylko Facetime. Niestety nie zdążyłem zauważyć czy jest tak tylko po aktualizacji. I tu moje pytanie czy ktoś już się spotkał z takim problemem i czy jest sposób na rozwiązanie go.

Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam.
Michał150054
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt, 26 gru 2014, 17:58:07
Mój: iPad Air
iOS: 8.1.2
Jailbreak: Nie


Dodaj do:  Wypowiedź dla Wykop  Wypowiedź dla Facebook  Wypowiedź dla Delicious  Wypowiedź dla Google  Wypowiedź dla Gwar  Wypowiedź dla Digg  Wypowiedź dla Wyczaj.to  Wypowiedź dla Technorati  Wypowiedź dla YahooMyWeb  Wypowiedź dla Furl  Wypowiedź dla Magnolia  Wypowiedź dla Reddit  Wypowiedź dla Simpy  Wypowiedź dla Slashdot

Powrót do iPad

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron