Forum myiPhone.com.pl : wszystkie tajemnice iPhone'a, iPada, iOS, Apple w Twoim zasięgu

iPhone 3G zamarł!

Problemy z urządzeniami z iPhone OS 3.x.x

Postprzez Jaca N, 10 mar 2013, 16:24:39

Miałem swego czasu iPhone 3G 8GB z jakim softem to nie pamiętam, ale był po JB. Przekonałem żonę, żeby go użytkowała bo jak do tej pory sprawował się bez zarzutu choć ma swoje już 4 lata. W tym czasie wymieniałem ze 4 szybki, raz wyświetlacz, wprawdzie padł czujnik zbliżeniowy, ale to żonie nie przeszkadzało, jednak czas przyszedł na baterię, która wytrzymywała zaledwie 1 dzień. Załatwiłem więc telefon zastępczy zanim zamówione części tzn. bateria i taśma nr3 nie nadejdą, a że jestem kierowcą czas na zmiany przesunęły się w czasie. Wczoraj ten dzień nadszedł. Telefon poleżał ze dwa miesiące w szufladzie i czekał na swoją odnowę, podobnie jak i moja żona, której telefon bardzo się spodobał nie tylko jako telefon, ale i w samym użytkowaniu. Mój błąd bo nie sprawdziłem przed wymianą jak się fonik zachowuje, wymiana baterii poszła gładko, z taśmą nr 3 trochę dłużej, ale bez większych problemów, nadchodzi chwila włączenia telefonu, a tu nic, żadnej reakcji. iPhone nie reaguje na nic, ładowarka oryginalna, kabelek sprawny, komputer nie widzi telefonu, twarde resetowanie się nie odbywa, kompletnie nic! Hmmm...rozebrałem go ponownie i powróciłem do starej baterii, niestety,reakcja telefonu ta sama czyli żadna! Teraz nasuwa mi się pytanie: Czy to wina złej instalacji taśmy nr3, czy niewłaściwa bateria? Bateria kupiona na allegro z oznaczeniem APN: 616-0346; VPN: GB-S10-354270-0100 1900mAh oryginalna APN:616-0347; VPN: LIS 1406APPC. Sprzedający zapewnia mnie, że kupiona bateria jest kompatybilna z moim telefonem. Na tą chwilę nie jestem wstanie ocenić skali problemu, co jest że telefon zamilczał jak grób! Proszę o pomoc, bo przyznam się, że ręce mi opadły i nie potrafię żonie wytłumaczyć, że być może go zepsułem, a ona będzie skazana na swojego LG którego traktuje jak zło konieczne.